Skalpy 3: Mrtvé matky

Upozorním Vás na začátku! Určitě zmíníme to co se stalo v druhý knize, protože bez toho by tenhle článek neměl smysl. Pro Vás kdo, jste jí nečetli, mám jednu větu – Skalpy jsou jedna z nejlepších sérií vydaných nejen u nás, ale i v Americe nebo kdekoliv jinde na světě, takže mazejte dohánět resty do knihkupectví! Ostatní čtěte dál, protože to co se bude dít v rezervaci má rozhodně pořádný koule!

Crew 49

Crew tiskne světové komiksy česky. Však to mají i v podtitulu. Ale nedílnou součástí starších generací tohoto časopisu byla i osvěta fanoušků. Od Mučírny, kde jste své výtvory dostali pod kritické oko profesionálních kreslířů, po Hrdiny naší krve, která měla za úkol seznamovat čtenáře s významnými postavami komiksu. Nyní je publicistika zpátky. A díky tomu je Crew s pořadovým číslem 49 tak zajímavá.

Zámek a klíč: Klíče království

Jestliže o whisky lze tvrdit, že kvalita roste s věkem, pak o sérii Zámek a klíč platí, že kvalita roste s každou další vydanou knihou. A zde musím Comics centru vyčinit. Klíče království jsem začal číst... a skončil jsem za hodinu s nervy nadranc. Protože tímto dílem se Zámek a klíč stává tou nejlepší komiksovou sérií, kterou si může český čtenář přečíst. Chci pokračování! Hned!

Šílený Batman

Bruce Wayne se zakoukal do nadané klavírní virtuózky Natálie a ona mu jeho city opětuje. Batman se úspěšně vypořádal s hrozbou Scarecrowa a ten se vrátil do Arkhamu. Můžeme tedy říct, že prožívá v obou svých životech šťastné časy. To mu ovšem nevydrží dlouho, protože se do města blíží šílenství!

Hrdý přísežný meč

Druhá novela o serovi Duncanovi Vysokém a jeho panošovi Eggovi na sebe nedala dlouho čekat. Svět G. R. R. Martina je třeba stále oživovat, aby se všechen zájem netočil pouze kolem seriálu. Ale oproti první knize je zde výrazný posun k lepšímu. I když punc komiksu pro mladší čtenáře mu nikdo neodpáře.