Batman - Epilog

Epilog je krátký nápis na hrobě, který tak nějak shrnuje život osobu ležící o pár metrů níže. Pokud by toto měl být Epilog Batmana, tak to nebyla tak dobrá postava, a proto je třeba tento pomník zbořit a Temného rytíře Znovuzrodit!

Závěrečný díl série New 52 je přesně tím co očekáváte, ale co spíše nechcete. Ano jedná se opět o povídkový díl, jako tomu bylo např. u knihy Hřbitovní směna. Pokud jste četli tu, tak mi nemusíte více věnovat pozornost a víte na čem jste. Pokud však i nadále váháte tak směle do toho, ale nebudem to vynášet do nebes. Podobně jako v minulé sbírce jsme se dostali do stavu, kdy se nahromadily one-shoty, které je třeba vydat souborně. Příběhy to jsou však z různých časových období, ať už z budoucnosti, velké minulosti nebo po smrti Batmana. Je tedy bláhové očekávat, že by epizody byly provázány neviditelnou spojnicí završením příběhu Batmana.

Jak už tomu obvykle je, tak celé to stojí a padá na jednotlivých uzavřených sekvencích. Některé z nich si s radostí přečtete a vyloženě vás nalomí, když zjistíte jaký byl 52. bod Brucova seznamu, když začínal s kariérou bdělého strážce. Ale stejně tak vám jiné příbehy budou jedno a prostě je jen přečtete, protože stojí před jiným vyprávěním. S kresbou to je obdobně a nemá moc smysl cokoliv z toho moc popisovat.

U knih tohoto typu spíše záleží jestli jste zarytí fanoušci co chtějí mít každý díl nebo vám stačí hlavní dějová linka. Já osobně jsme spíš ten druhý typ a proto bych vám rád prozradil jedno tajemství. Na hřbetech knih této série nejsou pořadová čísla, proto i když vynecháte tyto díly v knihovně to skvěle sedí. I přesto věřím, že se mezi vámi najde nemálo těch co si to náležitě užijí nebo nebudou litovat koupě kvůli specifickému příběhu. U mě to bylo tak půl na půl a po dočtení sem si byl jistý, že kdybych to neudělal tak toho nebudu litovat.

P.S. Na konci knihy je první číslo Batmana ze Znovuzrození, abychom na něj měli HAJP, a pokud ho přečtete tak ho pak můžete v Rebirtu přeskočit, protože je i tam.

KOUPIT V CREWNÍM OBCHODĚ ZA 332 KČ!

Batman 10: Epilog (brož.)