Bleach 17

Rosa Rubicundior, Lilio Candidior není název španělské folkové kapely, ale sedmnácté knihy mangy Bleach. A co nás tentokrát čeká? Akce, akce a zase akce!

Hned na začátku se hodí říct, že Ičigo stále trénuje se svým přerostlým mečem techniku bankai (Úplné vyvolání), aby mohl být v záchraně Rukii efektivnější a proto se hlavní hrdina v této knize nevyskytuje. Ovšem zatímco Ičigo cvičí, svět se nezastavil a Rukia je každou vteřinou blíže svému nevyhnutelnému konci. K záchraně se ovšem připojili i někteří ze šinigami (Sběrači duší) a dokonce jeden kapitán! Dva ze soubojů jsou hlavním obsahem této knihy!

Rendži Abarai Vs. Bjakuja Kučiki

První ze dvou soubojů je dost osobní. Bjakuja je jednak Rendžiho kapitánem, druhak je bratrem odsouzené Rukii a v neposlední řadě je to necitelnej bastard, kterej vyvolává strach ve většině obyvatel Soul Society. Na první pohled by se mohlo zdát, že Rendži nemá nejmenší šanci, ale tenhle chuligán, který se povahou velmi podobá Ičigovi, se rozhodně snadno nevzdává a hodlá ukázat svoje tesáky.

Kenpači Zaraki Vs. Kaname Tósen & Sadžin Komamura

Zatímc první souboj je jakýmsi logickým vyústěním vztahů dvou aktérů s Rukiiou, druhý souboj je mnohem méně osobní, ale o to zábavnější. Kenpači Zaraki se po souboji s Ičigem přidal na stranu zachránců, protože souboj s Ičigem mu splnil jeho vlhké sny o souboji. Místo jednoho pseudo šinigami ho ovšem nyní čekají dva kapitáni a aby bylo jasno, že jde do tuhého, tak hned z kraje kapitán Tósen aktivuje svůj Bankai. Vnímá Kenpačiho jako krvelačnou zrůdu a proto nechce nic protahovat, pokud si ovšem myslel, že tenhle souboj skončil dřív než začal, tak se sakra přepočítal. Řežba začíná.

Jedinou nevýhodou sedmnácté knihy Bleach je to ,že se děj příliš neposune, vlastně děj posouvají zhruba jen dvě stránky za kapitolu, ale to vůbec nevadí. A proč? Protože právě parádní akce je to co dělá Bleach Bleachem a každá stránka kde je Kenpači Zaraki je naprosto skvělá!

KOUPIT V ARKHAMU!!!

Bleach 17: Rosa Rubicundior, Lilio Candidior

/Bleach 17: Rosa Rubicundior, Lilio Candidior/