Svět Středozemě vytvořený J.R.R. Tolkienem a popsaný v jeho knihách je magický, nádherný a živoucí. Plný lidských hrdinů, vznešených elfů, nezdolných trpaslíků, čarodějů, ale také temnoty, skřetů a nekončícího boje mezi dobrem a zlem. Asi všichni znají trilogii Pán prstenů a knihu Hobit (a to nemluvím o jejich filmových zpracováních). Zcela logicky je tento svět nepřebernou studnicí inspirace pro stolní hry. A jednou z nejlepších (ne-li absolutně nejlepší) je i česky vydávaná Pán prstenů: karetní hra, kterou si dnes přestavíme.
Gotham. Město prohnilé do morku kostí. Přestože již dávno neplatí, že jediným "čistým" policistou je James Gordon, Oddělení závažných zločinů se těžko zbavuje nálepky úplatné bandy. Čeho se ale nezbaví nikdy, je stigma netopýřích křídel nad sebou. Rozhodně se ale nedá popřít, že se snaží dělat svojí práci jak nejlépe umějí.
Hej, konečně i u nás máme komiks ze světa herní série Mass Effect! Že nevíte o co jde? Nevadí! Já to také nevěděl! Měl jsem za to, že to je vlastně taková nějaká střílečka jako Halo. Sakra, já ani netušil na jakouže platformu vlastně vyšla! Ale vzal jsem rozum do hrsti a řekl si, že k seznámení s tímto světem bude komiks to pravé médium. Jak tedy vypadá Mass Effect pohledem nepolíbeného laika?
Grandville je sérií, která v sobě nese poselství přesahující detektivní příběh ze světa Julese Verna. Už sám název třetí knihy - Bête noire - upozorňuje čtenáře na to, že se jedná o fantastické dobrodružství se špetkou sociálního dramatu. Nebo je to sociální drama se špetkou akce?
Přežívání v postakopalyptickém světě je hlavně o tom, nastavit si určitá pravidla a hranice. A o ničem jiném tenhle díl není. Ale rozhodně to není tak nudné jak by se mohlo zdát. Když totiž staví hranice Alfa ze smečky Šeptačů tak při tom rozhodně nepoužívá jen rýč a kladivo.